سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از گریختن نعمتها بترسید که هر گریخته‏اى باز نخواهد گردید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :7
کل بازدید :24614
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/2/6
1:16 ع

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، محمد عسگری در یادواره شهدای کوی فاطمیه که ظهر امروز در حسینیه گلزار شهدا با حضور بسیجیان ولایت‌مدار برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره بیست و یک شهید والامقام کوی فاطمیه و 450 شهید شهرستان بیجار بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان جوانان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای انقلاب اسلامی و عامل مهم اقتدار و  عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته عسگری، این دو واژه یعنی ایثار و شهادت و ترویج و نشر این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار داده و والاترین برکات را برای آن جامعه به همراه داشته باشند.

عسگری با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص جایگاه و منزلت شهدا گفت: کسانی که در راه خدا و پاسداری از دین و فرامین الهی جهاد می‌کنند، برگزیدگانی هستند که از اجر اخروی برخوردار خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا خرید ساعت الیزابت فرهنگ ایثار و شهادت را از جامعه ما گرفته و جوانان را با فرهنگ غرب آشنا سازند بار دیگر بر نیاز امروز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ نرم در تلاش هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم ما بگیرند، افزود: آنها می‌خواهند جوانان ما را نسبت به این فرهنگ غنی بی‌تفاوت کنند و وظیفه تمامی اقشار مردم است که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان با تمام توان مقابله کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در ادامه به تاثیر برگزاری یادواره‌های شهدا در معرفی الگوهای ایثار و ایمان به نسل جوان اشاره و اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهدا، یادآوری ایثارگرانی است که با اقتدا به امام حسین(ع) در مسیر عزت و آزادگی گام برداشتند و در راه حق و حقیقت جان خود را نثار کردند.

* ایران با ثبات‌ترین کشور در منطقه

جانشین فرمانده سپاه بیجار در ادامه به ناامنی‌های به وجود آمده در کشورهای همسایه مخصوصا جنایات گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: امروزه ایران اسلامی با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن با ثبات‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه محسوب می‌شود و یقینا این امنیت مرهون خون شهداست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی دشمن‌شناس بوده و با آمادگی کامل اجازه تعدی دشمن به کشورمان را نمی‌دهند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

در ادامه این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری توسط اعضای پایگاه بسیج حوزه خواهران شهید سمیه اجرا شد.


93/3/29::: 5:3 ع
نظر()