سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عمل کننده بی بصیرت، مانند رونده در بیراهه است . هر چه تندتر رود، ازمقصد دورتر شود . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :24596
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/2/1
2:4 ع

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید معروف، فرهاد ظریف و علیرضا مباشری، 3 ملی‌پوش والیبال ایران بودند که قرعه کمیته دوپینگ برگزاری مسابقات به نام‌شان افتاد تا راهی اتاق 618 هتل کیوتو توکیو شده و تست دوپینگ بدهند.

جالب اینکه نمونه‌های اخذ شده به وادا (کمیته جهانی ضد دوپینگ در آلمان) فرستاده نمی‌شوند، بلکه در آزمایشگاهی در کشور ژاپن مورد بررسی قرار می‌گیرند تا نتایج آنها زودتر روشن شده و در همین مسابقات لحاظ شوند.

به گفته سیامک افروزی، پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی، هیچ یک از ملی‌پوشان مصدومیتی که مانع حضورشان در جام قهرمانان قاره‌ها باشد ندارند و تیم ملی ایران با ترکیب کامل به این رقابت‌ها پا می‌گذارد.

سید محمد موسوی و مجتبی میرزاجانپور (اسپاسم عضلانی)، عادل غلامی (کشیدگی عضلات شانه راست)، سعید معروف (در رفتگی انگشت کوچک دست راست)، و حمزه زرینی (پیچیدگی مچ پا) آسیب دیده‌های اردوی تیم ملی بوده‌اند که غیر از موسوی، مصدومیت دیگر بازیکنان در جریان لیگ اتفاق افتاده بوده، اما حالا با رسیدن به مرز آمادگی با تمام توان در جام قهرمانان قاره‌ها حاضر خواهند شد.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانان قاره‌ها به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه

انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان

در جمع نخبگان و پیشکسوتان ورزش کشور

تقدیم هدایایی به سفیر ایتالیا

در گذشته هم چنین پیشنهادهایی مطرح بود

قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان

ناظران و داوران هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر

در محرم امسال 313 تن کالای اساسی