سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرت را با نیکویى بدو سرزنش کن ، و گزند وى را به بخشش بدو به وى بازگردان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :4
کل بازدید :24489
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/1/10
6:12 ع

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتخاب دکتر فاطمه رخشانى (نایب رئیس دوم کمیته پارالمپیک ایران) به عنوان نخستین مسئول کمیته بانوان APC، در شهریورماه گذشته، از این پس برنامه‌ریزى و سیاست‌گذارى فعالیت‌هاى بانوان ورزشکار معلول 41 کشور قاره آسیا در کمیته بانوان که دبیرخانه آن در تهران است، انجام خواهد شد.

در ترکیب کمیته بانوان APC نمایندگان 6 کشور حضور دارند: دکتر فاطمه رخشانى - ایران (رئیس)، هى جاچان - کره‌جنوبى (نایب رئیس)، مالینى راجا ساگاران - مالزى (دبیرکل APC)، هارومى اوروکوبو - ژاپن، پروین غدیر آقا - پاکستان و ابتسام السوادى از کشور امارات

* رخشانی: بررسى پیشرفت بانوان معلول ورزشکار آسیا در نشست تهران

فاطمه رخشانى، نایب رئیس دوم کمیته ملى پارالمپیک کشورمان با اعلام خبر این اجلاس گفت: این نشست 2 روزه با حضور اعضاى کمیته بانوان آسیا و نمایندگان بانوان ورزش معلولین ایران در آکادمى ملى المپیک برگزار می‌شود.

وى افزود: این اجلاس همزمان با مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک در کشورمان برپا می‌شود و اعضاى کمیته بانوان آسیا 13 آذرماه در همایش بزرگ پارالمپیک که در مجموعه ورزشى 12 هزار نفرى آزادى برگزار می‌شود به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته بانوان پارالمپیک آسیا پیرامون برنامه این نشست گفت: طبق برنامه در این اجلاس 2 روزه پیشرفت بانوان معلول ورزشکار آسیا به بحث گذاشته مى‌شود و در این خصوص برنامه‌ریزى و سیاست‌گذارى خواهد شد.

وى با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم از تجربیات نمایندگان کشورها استفاده کنیم ادامه داد: طبق برنامه‌ریزى پرسش‌نامه مشترک براى بررسى اطلاعات کشورهاى آسیایى به 41 کشور ارسال می‌شود و پس از آن نظرات را به APC ارائه می‌دهیم.

رخشانى در پایان اظهار امیدوارى کرد که این نشست به ورزش زنان پارالمپیک آسیا یارى مطلوب رساند و گفت: همزمان امیدوارم بتوانیم از این موقعیت و فرصت به دست آمده به نحو احسن براى ورزش بانوان معلول کشورمان استفاده داشته باشیم.


92/8/27::: 12:1 ع
نظر()