سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از خداوند دانش سودمند بخواهید و ازدانشی که بهره نمی دهد به خدا پناه ببرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :24487
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/1/10
3:25 ع

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتخاب دکتر فاطمه رخشانى (نایب رئیس دوم کمیته پارالمپیک ایران) به عنوان نخستین مسئول کمیته بانوان APC، در شهریورماه گذشته، از این پس برنامه‌ریزى و سیاست‌گذارى فعالیت‌هاى بانوان ورزشکار معلول 41 کشور قاره آسیا در کمیته بانوان که دبیرخانه آن در تهران است، انجام خواهد شد.

در ترکیب کمیته بانوان APC نمایندگان 6 کشور حضور دارند: دکتر فاطمه رخشانى - ایران (رئیس)، هى جاچان - کره‌جنوبى (نایب رئیس)، مالینى راجا ساگاران - مالزى (دبیرکل APC)، هارومى اوروکوبو - ژاپن، پروین غدیر آقا - پاکستان و ابتسام السوادى از کشور امارات

* رخشانی: بررسى پیشرفت بانوان معلول ورزشکار آسیا در نشست تهران

فاطمه رخشانى، نایب رئیس دوم کمیته ملى پارالمپیک کشورمان با اعلام خبر این اجلاس گفت: ادامه مطلب...

92/8/27::: 12:1 ع
نظر()
  
  

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید معروف، فرهاد ظریف و علیرضا مباشری، 3 ملی‌پوش والیبال ایران بودند که قرعه کمیته دوپینگ برگزاری مسابقات به نام‌شان افتاد تا راهی اتاق 618 هتل کیوتو توکیو شده و تست دوپینگ بدهند.

جالب اینکه نمونه‌های اخذ شده به وادا (کمیته جهانی ضد دوپینگ در آلمان) فرستاده نمی‌شوند، بلکه در آزمایشگاهی در کشور ژاپن مورد بررسی قرار می‌گیرند تا نتایج آنها زودتر روشن شده و در همین مسابقات لحاظ شوند. ادامه مطلب...

  
  

به گزارش فارس به نقل از اِی‌ام‌ای اینفو، این سرویس به کاربران دستگاه‌های Smart TV سامسونگ امکان می‌دهد هر زمان که بخواهند به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

شرکت یاهو این قابلیت جدید را در نسخه عربی سایت خود معرفی کرده و توضیح داده است که با این اتفاق به مشتریان دستگاه‌های Smart TV سامسونگ امکان می‌دهد اخبار را در اختیار داشته باشند. ادامه مطلب...

  
  

گل‌وردی گلستانی رئیس انجمن قطعه سازان امروز در یک نشست خبری در پاسخ به سؤال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه آیا قطعه‌سازان مذاکراتی برای طراحی پلت‌فرم ایرانی جهت تولید چند مدل خودرو به وزارت صنعت ارائه کرده‌اند، اظهار داشت: بله، پیشنهادی برای طراحی پلت‌فرم ایرانی با استفاده از توان طراحی داخل از سوی قطعه‌سازان تهیه و به وزارت صنعت ارائه شده که مورد موافقت مسئولان این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: برخی اعضای انجمن به صورت داوطلبانه برای سرمایه‌گذاری در این بخش اعلام آمادگی کرده‌اند و طراحی پلت‌فرم‌های جدید در صورت حمایت وزارت صنعت اجرایی خواهد شد.

گلستانی با بیان اینکه طراحان ماهری در کشور وجود دارند، گفت: شرط طراحی پلت‌فرم‌های جدید دریافت وام ارزان قیمت است، تا با استفاده از آن نسبت به طراحی یک پلت‌فرم اقدام کنیم.

به گفته وی برای طراحی هر پلت‌فرم به 400 میلیون یورو سرمایه‌گذاری نیاز است، تا خودرویی مناسب با شرایط درآمدی کشور طراحی شود. ادامه مطلب...