سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت گر حدیث ما که بدان دلهای شیعیانما را استوار می دارد، از هزار عابد برتر است [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :4
کل بازدید :24488
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/1/10
4:22 ع

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، کردستان عراق صادرات نفت خود را افزایش  می‌دهد.

خط لوله جدید صادرات نفت کردستان عراق به معنی این است که این منطقه درآمد بیشتری از نفت خود نسبت به سهم خویش از درآمد کل عراق که توسط بغداد به این منطقه پرداخت می‌شود، کسب می‌کند.

این مسئله می‌تواند نقطه عطفی در جستجوی طولانی مدت این منطقه برای دستیابی به استقلال باشد.

کردهای عراق تا کنون 1 میلیارد دلار از صادرات نفت خود به بازارهای جهانی از طریق حمل با کامیون های تانکر دار از مرز ترکیه به دست آورده‌اند و با عملیاتی شدن این خط لوله تا پایان سال، این منطقه می‌تواند ماهیانه این میزان از درآمد را به دست آورد. ادامه مطلب...

92/7/27::: 3:11 ص
نظر()
  
  

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان خود از پروژه‌های در دست اجرای طرح توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد.

پیشرفت عملیات اجرایی مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر جدید پرند، باند دوم پروازی فرودگاه مهرآباد، بررسی میزان پیشرفت اجرای هتل فرودگاهی، ترمینال حجاج و مسجد فرودگاه امام در کنار بررسی چگونگی انجام مطالعات و احداث شهر فرودگاهی و منطقه آزاد ویژه و تجاری این فرودگاه، از مواردی بود که ‌عباس آخوندی به آن پرداخت.

عباس آخوندی بعد از ظهر دیروز در پایان این بازدید و پس از برگزاری جلسات مختلف با پیمانکاران، مجریان طرح توسعه و مسئولان فرودگاه امام خمینی (ره) و مدیرعامل مترو، با حضور در میان خبرنگاران، طی نشست خبری به سؤالات آنها پاسخ داد.

* برنامه‌ریزی برای توسعه ناوگان خط‌اهن تهران-قم/ لزوم کاهش ترافیک آزادراه تهران-قم

وزیر راه و شهرسازی در ارائه گزارشی از‌ بازدید خود از قسمت‌های مختلف فرودگاه امام خمینی (ره)، اظهار داشت: این بازدید از چند جهت برای من مهم بود نخست آنکه موضوع بحث ترابری و ترافیک درون‌شهری و بین‌شهری بررسی شود. ادامه مطلب...

  
  

 

الهام شرح‌قاموس یکی از برگزیدگان طرح «واژه‌های آسمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنیخبرگزاری فارس گفت: در محل کارم یعنی شهرک آزمایش مسابقاتی برگزار شد که من نیز همچون سایر همکارانم شرکت کردم.

وی با اشاره به علاقه خود به مسائل قرآنی، خاطرنشان کرد: من از دوران نوجوانی علاقه بسیاری به زبان عربی و درک مفاهیم قرآنی داشتم که پس از اینکه متوجه شدم طرحی برای ارتقای دانش قرآنی و آشنایی با مفاهیم قرآنی برگزار می‌شود، تصمیم گرفتم با این طرح همراه شوم تا آیات قرآن را بهتر بفهمم و بتوانم در زندگی از آن‌ها الگوگیری کنم.

این برگزیده آزمون طرح «واژه‌های آسمانی»، عدم نیاز به مربی و همچنین فضای آموزشی را از ویژگی‌های این طرح آموزشی عنوان کرد و افزود: برگزاری اینچنین طرح‌هایی برای تشویق و ترغیب مردن به فعالیت‌های قرآنی و همچنین تدبر بیشتر در آیات الهی تأثیر بسزایی دارد، بنابراین شایسته است مسئولان طرح‌های قرآنی را که بازدهی خوبی دارند، مورد حمایت قرار دهند. ادامه مطلب...