سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :24699
تعداد کل یاداشته ها : 20
103/2/20
1:47 ص

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، محمد عسگری در یادواره شهدای کوی فاطمیه که ظهر امروز در حسینیه گلزار شهدا با حضور بسیجیان ولایت‌مدار برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره بیست و یک شهید والامقام کوی فاطمیه و 450 شهید شهرستان بیجار بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان جوانان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای انقلاب اسلامی و عامل مهم اقتدار و  عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته عسگری، این دو واژه یعنی ایثار و شهادت و ترویج و نشر این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار داده و والاترین برکات را برای آن جامعه به همراه داشته باشند.

عسگری با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص جایگاه و منزلت شهدا گفت: کسانی که در راه خدا و پاسداری از دین و فرامین الهی جهاد می‌کنند، برگزیدگانی هستند که از اجر اخروی برخوردار خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا خرید ساعت الیزابت فرهنگ ایثار و شهادت را از جامعه ما گرفته و جوانان را با فرهنگ غرب آشنا سازند بار دیگر بر نیاز امروز جامعه به فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با جنگ نرم در تلاش هستند تا فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم ما بگیرند، افزود: آنها می‌خواهند جوانان ما را نسبت به این فرهنگ غنی بی‌تفاوت کنند و وظیفه تمامی اقشار مردم است که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در برابر توطئه‌های دشمنان با تمام توان مقابله کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیجار در ادامه به تاثیر برگزاری یادواره‌های شهدا در معرفی الگوهای ایثار و ایمان به نسل جوان اشاره و اظهار کرد: گرامیداشت یاد شهدا، یادآوری ایثارگرانی است که با اقتدا به امام حسین(ع) در مسیر عزت و آزادگی گام برداشتند و در راه حق و حقیقت جان خود را نثار کردند.

* ایران با ثبات‌ترین کشور در منطقه

جانشین فرمانده سپاه بیجار در ادامه به ناامنی‌های به وجود آمده در کشورهای همسایه مخصوصا جنایات گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: امروزه ایران اسلامی با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن با ثبات‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه محسوب می‌شود و یقینا این امنیت مرهون خون شهداست.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی دشمن‌شناس بوده و با آمادگی کامل اجازه تعدی دشمن به کشورمان را نمی‌دهند و این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

در ادامه این مراسم چند برنامه فرهنگی و هنری توسط اعضای پایگاه بسیج حوزه خواهران شهید سمیه اجرا شد.


93/3/29::: 5:3 ع
نظر()